Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Ο Αντώνης Παπαλουκάς υπ. Περιφερειακός σύμβουλος Αττικής με την ΑΝΑΣΑ

Ο αδερφός μου Αντώνης Παπαλουκάς θα είναι υπ. Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής με την ΑΝΑΣΑ και υπ. Περιφερειάρχη τον Αντώνη Γάκη.

Μαζί με τον Αντώνη Παπαλουκά εθελοντές στη διοργάνωση του Ποσειδωνίου Ημιμαραθωνίου της Αθήνας

Δημοσιεύω κάποια βιογραφικά στοιχεία και εύχομαι επιτυχία.

"Γεννήθηκα στις 5 Φεβρουαρίου του 1992 και κατοικώ στην Νέα Φιλαδέλφεια . Προέρχομαι από προσφυγική οικογένεια της Μικράς Ασίας.Οι γονείς μου είναι ο Χαράλαμπος Παπαλουκάς και η Όλγα Τσουκαλά . Η αδερφή μου Ευτυχία Παπαλουκά είναι εκλεγμένη δημοτική σύμβουλος στον δήμο Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας .
Η δευτερή μου κατοικία είναι στα Κύθηρα , όπου περνάω απο τα παιδικά μου χρόνια αρκετό χρονικό διάστημα στο νησί και παρόλο που δεν κατάγομαι από εκεί έχει γίνει μέρος της ζωής μου. Αποφοίτησα από το 2ο γενικό λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας όπου έδωσα πανελλήνιες εξετάσεις και πλέον είμαι τελειόφοιτος στο τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης στο πανεπιστήμιο του Πειραιά ,στο οποίο έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια σχετικά με τον χρηματοοικονομικό και αναλογιστικό τομέα. Είμαι πτυχιούχος αγγλικών και ιταλικών .
Τα ενδιαφέροντά μου κινούνται γύρω από τον αθλητισμό . Από μικρή ηλικία συμμετείχα σε ομάδες ποδοσφαίρου και μπάσκετ της περιοχής μου καθώς επίσης παίρνω μέρος σε αγώνες μπίτς βόλλευ και επιπλέον ασχολούμαι με τις καταδύσεις.
 Έχω συνεισφέρει εθελοντικά στη διοργάνωση αθλητικών και πολιτιστικών δράσεων, δρομικών αγώνων και πιστεύω στη σημασία της ενεργοποίησης του κάθε πολίτη στα πλαίσια μιας κοινωνίας όλων για όλους.
 Σήμερα ξεκινάω έναν νέο αγώνα με την υποψηφιότητά μου στις περιφερειακές εκλογές της Αττικής , με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής Αντώνη Γάκη και την ΑΝΑΣΑ στον Κεντρικό Τομέα,  ο οποίος περιλαμβάνει τις περιοχές : Κολωνάκι ,Ψυρρή , Κεραμεικό ,Γκάζι , Πετράλωνα , Θησείο , Κουκάκι ,Εξάρχεια,Γκύζη, Ακαδημία,Χίλτον , Πλάκα , Κολωνό , Σεπόλια , Πατήσια , Κεψέλη , Αμπελόκηπους , Παγκράτι , Βύρωνα ,Νέο Κόσμο, Δάφνη , Υμηττό , Ζωγράφου , Ηλιούπολη , Καισαριανή, Γαλάτσι , Άγιο Ελευθέριο , καθώς και Φιλαδέλφεια και Χαλκηδόνα, την περιοχή που γεννήθηκα και ζω."