Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Δεν είσαι ο μόνος, δεν είσαι μόνος. Επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος σε φτωχή οικογένεια στη Νέα Χαλκηδόνα.

Δύο μέρες μετά τη δημοσίευση της ανοιχτής επιστολής μου προς τους έχοντες ανάγκες συνδημότες έλαβα μεταξύ των άλλων και το ηλεκτρονικό μήνυμα που δημοσιεύεται αυτούσιο. 
Ο λόγος για τον οποίο δημοσιεύεται (με τη συναίνεση του αποστολέα) είναι η προσπάθεια ενθάρρυνσης κάθε συνδημότη μας που χρειάζεται βοήθεια να απευθυνθεί σε εμένα προσωπικά και κατ'επέκταση στο Κίνημα Δεν Πληρώνω και δημιουργίας ενός δικτύου αντίστασης και αλληλεγγύης στο Δήμο μας. 



Καλησπερα κυρια Παπαλουκα, με λενε ....... ....... και μενω στη Νεα Χαλκηδονα. Ειμαι μανα τριων παιδιων, ανεργη εδω και εναμισι χρονο και ο αντρας μου το ιδιο εδω και δυο χρονια. Επιπλεον εχουμε χαση την ασφαληση μας και ειμαστε τελειως ξεκρεμαστοι. 

Η ΔΕΗ μας εχει κοψει το ρευμα εδω και δυο μηνες περιπου. Ειχαμε κανει διακανονισμο αλλα επειδη δεν εχουμε κανενα εσοδο δεν μπορουσαμε να πληρωνουμε. 

 Οπως καταλαβαινετε υπαρχει σοβαρο προβλημα γιατι ουτε λεφτα για πετρελεο υπαρχουν και επισης τα παιδια που πανε ολα σχολειο τωρα που εχει μικρυνει η μερα δε μπορουν καν να διαβασουν τα μαθηματα τους. Ειδε μια γειτονισσα που μας βοηθαει που πηγαινουν τα παιδια σπιτι της και διαβαζουν την ανακοινωση σας και πηρα το θαρος να σας γραψω. 

Παντα ειμασταν αξιοπρεπης οικογενεια αλλα αυτα τα λαμογια μας καταντησαν φτωχους και να τα βγαζουμε περα δυσκολα. Πηγα αρχικα στο δημαρχειο να μιλησω στη δημαρχο την ειδα και μου ειπε οτι θα με ενημερωσουν αν μπορει να γινει κατι..Περασε ενας μηνας και ξαναπηγα στο δημαρχειο και μου ειπαν οτι δεν ειναι εκει η δημαρχος και αν υπαρχουν νεα θα με ειδοποιησουν. Κοροιδια. Ας λεγαν απο την αρχη οτι δεν μπορουν να κανουν κατι. 

 Ζουμε οικογενειακα δυσκολες στιγμες, στο σκοταδι και στο κρυο. Ψαχνουμε δια δουλεια αλλα τιποτα. Μπορειτε να κανετε κατι για το ρευμα τουλαχιστον. Θα ηταν τεραστια ανακουφιση. Σας ευχαριστω πολυ. 



Καλησπέρα κυρία ........ Καλά κάνατε και απευθυνθήκατε σε εμάς. 

Ο σκοπός της ανοιχτής μου επιστολής προς τους δημότες της Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, ήταν να σπάσει η σιωπή και να βγουν τα προβλήματα στην επιφάνεια, προκειμένου να δώσουμε συλλογικά λύσεις, στα πλαίσια της κοινωνικής αλληλεγγύης. 

 Πρέπει όλοι μαζί, ως ενεργοί πολίτες, να αγωνιστούμε προκειμένου να μη μείνει κανένα νοικοκυριό χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, χωρίς νερό και χωρίς τα βασικά και απαραίτητα για την επιβίωση κοινωνικά αγαθά. 

 Στείλτε μου την διεύθυνσή σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και το όνομα που γράφει το κουδούνι του σπιτιού σας και θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας κάποιο μέλος των συνεργείων επανασυνδέσεων του Κινήματος Δεν Πληρώνω, προκειμένου να πραγματοποιηθεί άμεσα η επανασύνδεση του κομμένου ρεύματος. 

Κάποια στιγμή θα κανονίσουμε να τα πούμε και από κοντά. 

Επίσης θα ήθελα την άδειά σας για να δημοσιεύσω (χωρίς φυσικά τα προσωπικά σας στοιχεία) το ηλεκτρονικό σας μήνυμα, καθώς αυτό θα βοηθήσει να ενθαρρυνθούν και άλλοι συμπολίτες μας με παρεμφερή προβλήματα και να έρθουν σε επαφή μαζί μας. 

Ευτυχία Παπαλουκά 


Κυρια Παπαλουκα ο Θεος να σας εχει καλα εσας και τα παιδια που ηρθαν και μου συνδεσαν το ρευμα. Η ζωη μας απο σημερα αλλαξε και τα παιδακια μου εχουν πολυ μεγαλη χαρα. 
Να τα δημοσιευσετε ολα και εδωσα και συνεντευξη χωρις το προσωπο μου στην καμερα των παιδιων για να τους εξηγησω τα προβληματα. Ευχαριστω πολυ, μας δινετε κουραγιο να συνεχισουμε να ζουμε και να ελπιζουμε σε καλυτερο αυριο